אופס… מיליונים הלכו לפח – הכישלונות השיווקיים הגדולים בעולם

ג’ון פ. קנדי אמר פעם: “להצלחה אבות רבים, אבל הכשלון הוא יתום”.

כשאנחנו עושים קמפיין שיווקי מוצלח, כולם מרוצים עד הגג- הקמפיין מביא מכירות, מביא רווחים, מייצר תדמית חזקה בדיוק כמו שרצינו וגורם לכולם לחייך כל הדרך אל הבנק.

אבל כשזה נכשל…
זה נכשל בענק. מיליונים הולכים לפח וכולם מחפשים אשמים. 

עולם השיווק מייצר לנו קמפיינים בלתי נשכחים,
אבל יש קמפיינים שהחברות הגדולות היו ממש רוצות לשכוח.

מטעויות שעלו למפרסמים מיליוני דולרים מיותרים, דרך תביעות משפטיות, התפרעויות המוניות של אזרחים ואפילו עד לאבדן של חיי אדם- הכישלונות הגדולים בהחלט השאירו חותמם על עולם השיווק ועל העולם בכלל.

בהרצאה מרתקת זו נספר על כמה מהכישלונות המפוארים של השיווק בכל העולם, על ההשלכות שלהם וכיצד התמודדו עימם המפרסמים (החברות הגדולות).

נשאל את עצמנו- “מה הם חשבו לעצמם? מה עבר במוחם כשהם אישרו את הקמפיין הזה? איך הם נפלו בזה ואיך לעזאזל הם לא ראו את מה שנראה לנו היום ברור למדיי?”
והאמת היא, שלא תמיד נצליח לענות על זה.
אבל לפחות ננסה…

ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.
בואו- יהיה מפואר 🙂

להזמנת ההרצאה: 054-6424647
או: ליצירת קשר