מהלכים פורצי דרך בעולם הפרסום והשיווק

מהו הסטורי של אווה, למי הוא היה מיועד ומדוע הוא הצליח כל כך?
כיצד שינתה חברת shreddies את דרך המחשבה של כולנו לגבי פרסום, 
וכיצד הצליחה חברת פולסוואגן לגרום לאנשים לעלות במדרגות ולא להתעצל על המדרגות הנעות?

בעולם התחרותי של היום, כל אחד רוצה למכור משהו, להגיד משהו, וכולם מתחרים על תשומת ליבו וארנקו של אותו הלקוח.
להיות כמו כולם זה להיעלם ברקע, והמותגים הגדולים יודעים את זה.  

לכן הם כל הזמן מחפשים את הדבר הבא בשיווק-
הטכנולוגיה החדישה,
הרעיון שאיש לא חשב עליו,
הקמפיין שיהיה כל כך אחר- שהוא יבלוט על פני המתחרים ויביא את התוצאה הרצויה לו- מכירות ורווחים.

המחשבה הזאת הביאה ללא מעט קמפיינים שיווקיים פשוט גאוניים.
היא יצרה מהלכים מפתיעים, לעיתים מצחיקים, מאוד סוחפים. מהלכים שאנחנו זוכרים אח”כ שנים. 

כי כשזה עובד, זה עובד.

בואו לראות את הקמפיינים המצחיקים, המרתקים, המפתיעים והמטורפים ביותר שנעשו אי פעם.

ללמוד על מהלכים פורצי דרך בעולם השיווק- מהלכים יוצאים מהקופסא, מטורפים, מדהימים.
כאלה ששינו דפוסי מחשבה ונקודות ראייה, שהביאו פרסים והמון עניין,
אבל יותר מהכל- בנו מותגים חזקים, רווחיים ומצליחים. 

ההרצאה מלווה בדוגמאות, תמונות וסרטונים להמחשה.
בואו- יהיה השראתי 🙂

להזמנת ההרצאה: 054-6424647
או: ליצירת קשר