“המצליחנים לעולם לא יוותרו,
והמוותרים לעולם לא יצליחו”

מהו הייעוץ שהכי מתאים לצרכי החברה שלכם?

החברה שלך ייחודית ומורכבת, וכל מי שבא איתה במגע חווה אותה אחרת- אתה, העובדים שלך, הלקוחות שלך, הלקוחות הפוטנציאליים שלך (אלה שאתה רוצה שיהיו לקוחותיך), הספקים שלך ועוד.
הניסיון שלי, ביחד עם ההשכלה שלי בפסיכולוגיה, בשיווק ובפרסום, מקנים לי את היכולת להיכנס לנעליהם של כל אלה, להבין את זווית הראייה של כל אחד מהם, לקלוט את הממשקים ביניהם ולקשור את הכל ביחד לסדרת פעולות ממוקדות, שהופכות את החברה שלך לחץ ששלוח קדימה אל המטרה.
החברה שלך ייחודית. היא אינה דומה לשום חברה או עסק אחר, והיא צריכה לפעול בדרך שמתאימה בדיוק לה- על כל המאפיינים המיוחדים שלה, על כל היתרונות שלה והמורכבות שלה.

אני מזמינה אותך לבחון את השירותים השונים שאני מציעה לעסק שלך. אחד מהם בוודאי יזניק אותך למטרה:

1. ייעוץ והכוונה לקראת פתיחת עסק חדש
מזל טוב. יש לך רעיון מנצח, וכל מה שצריך זה רק לבנות סביבו עסק 😊
אבל רגע… איך עושים את זה?
בייעוץ לפתיחת עסק חדש נלך יד ביד בכל השלבים המאתגרים והשאלות המורכבות:
חידוד ומיקוד הרעיון העסקי, החזון והמטרות העסקיות והשיווקיות – מה זה בכלל העסק הזה ומה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול.
הבנת הצורך של הלקוחות וכיצד העסק נותן לצורך הזה מענה.
נבנה ונגדיר את המוצרים או השירותים של העסק, נמצא את הספקים המתאימים, נייצר את המוצרים, נתמחר אותם.
נגדיר את קהל היעד שהמוצרים האלה יעניינו אותם ונבנה מערך שיווק שיודע למצוא את הלקוחות האלה וכמובן למכור להם.
במילים אחרות- נבנה את העסק מההתחלה בצורה נכונה, שתמזער טעויות ותיתן לך בטחון בתהליך. כי העסק הזה מתחיל בקטן, אבל אם נבנה אותו ביחד- הוא עוד יהיה גדול!

2. ייעוץ לעסק בתחילת דרכו
עסק חדש הוא תמיד התרגשות, פרפרים בבטן, כיף גדול- וחשש גדול לא פחות.
העסק חייב להתניע מהר ולייצר הכנסות, כי ההוצאות הראשוניות מאוד גדולות, אבל אף אחד עוד לא מכיר אותו.
איך מתחילים? איך גורמים לעסק לעבוד, להביא לקוחות, לייצר מכירות, לוודא שהוא רווחי? מעבר לבירוקרטיה, ההלוואות/ השקעות, חתימת חוזים, בחירת ספקים, בניית המוצר, איפיון השירות ועוד- לעסק בתחילת דרכו יש המון שאלות שעליו להחליט לגביהן-

כן או לא אתר?
האם צריך מיתוג? (כן!)
האם המוצרים שלי מתאימים לקהל שלי?
האם אני פונה ללקוחות הנכונים ובדרך הנכונה?
האם יש כמה דרכים לפנות ללקוחות?
איך להתגבר על התחרות הגדולה בשוק שלי?

כשפותחים עסק יש המון דברים שאנחנו לא יודעים, ולכן- כדאי להיעזר ביועץ.
ייעוץ עסקי בשלבים הראשונים של פתיחת עסק מסייע לך לעשות סדר בבלאגן, לתעדף פעולות בתוך ים המשימות, לבנות נכון תזרים של הוצאות והכנסות, למקסם מכירות ולמזער טעויות.
וחשוב לא פחות- יועץ מסייע בהתמודדות עם החששות, עם תחושת ה’לבד’ שחווה כל בעל עסק, עם הקושי של המצב החדש והלא מוכר.

אבא שלי, שהיה קבלן, אומר תמיד שבלי תשתית חזקה בבסיס- אי אפשר לבנות בניין גבוה. הייעוץ שאני מספקת לך בתחילת הדרך בונה תשתית רחבה וחזקה, שבעזרתה העסק שלך יכול לגדול עוד ועוד.

3. פיתוח עסקי- לעסק שעובד מעולה ורוצה להתקדם קדימה
איזה כיף לך! אם הגעת לכאן, סימן שהעסק שלך עובד מעולה- המוצרים עובדים, התדמית נהדרת, המתחרים נמצאים הרבה מאחור, הלקוחות זורמים, התזרים מצוין, דלתות הבנק נפתחות בפניך אוטומטית והמנהל מחייך ומכין לך קפה 😊

אז מה עכשיו? אפשר לשבת ולנוח?
לא ולא.
“תיאוריית המלכה האדומה” (על שם המלכה האדומה מארץ הפלאות של אליס) קובעת, שעסק שאינו מתפתח- הולך לאחור. עסקים מצליחים הם עסקים שמקפידים לחדש, לשנות, להתפתח ולגדול.

אבל לאן?
האם ההתפתחות היא פתיחת סניף נוסף? האם הכוונה למציאת קהל יעד חדש? האם כדאי לפתח מוצר/ שירות חדש?
לכל עסק מתאימה ההתפתחות שלו, והדרך שלו לשם היא ייחודית ושונה.
מזמינה אותך לייעוץ שיעיף אותך למעלה- נבחן ביחד את העסק, את המטרות שלך ושלו, נבין את האתגרים והחוזקות שלו, ונבנה ביחד את הדרך אל הגובה. 

4. ייעוץ לעסק שרוצה לקוחות חדשים- הבטחה שיווקית שמשחיזה מכירות
זה לא ממש משנה אם חסרים לך לקוחות, או שיש לך מספיק אבל בא לך להגיע לקהלים חדשים- כל עסק צריך להביא לעצמו לקוחות חדשים על בסיס קבוע.
איך עושים את זה?  
מחדדים את ההבטחה השיווקית לקהלים השונים, כדי שנוכל למכור יותר.
ההבטחה השיווקית היא הדבר העיקרי שאנו אומרים על החברה שלנו. היא היכולת לתאר את הבידול שלנו אל מול התחרות, והיא זאת שמביאה אלינו את הלקוחות.
תמיד נבטיח רק מה שאנחנו יכולים לקיים, אבל ההבטחה צריכה להיות גרנדיוזית ולהישמע טוב ללקוח, כדי שהיא תבלוט על פני המתחרים ותסביר במעט מילים עד כמה אנחנו טובים יותר מהם.

ההבטחה היא מה שהלקוח רוצה + מה שהלקוח צריך כדי להגשים את חלומותיו.
היא משלבת את הבעיות והכאבים של הלקוח, ביחד עם החלומות שלו ועם מה שהחברה שלך נותנת לו, שהוא ייחודי רק לכם ואין אותו לאחרים.

מהו ה-דבר שיש לך להציע ללקוחות שלך? משהו שמתגבר על הבעיה שלהם ומסייע להגשים להם את החלום?
אם נבנה, נגדיר ונחדד את ההבטחה ביחד, יהיה לך הרבה יותר קל למכור את המוצרים שלך ללקוחות- קיימים או חדשים- והם יבואו בהמוניהם.

5. בניית מותג- ליטוש העסק שלך למותג רווחי ומצליח
כמה פעמים קראת באינטרנט טיפים ומאמרים שמבטיחים לחשוף את הסודות לשיווק העסק, אולי אפילו ניסית כמה פתרונות מהירים וזולים והרגשת שירית לכל הכיוונים, אבל למרות הכל נשארת עם מעט לקוחות ועם עסק תקוע, תרתי משמע?

החברה שלך ייחודית. היא אינה דומה לשום חברה או עסק אחר, והיא צריכה לפעול בדרך שמתאימה בדיוק לה- על כל המאפיינים המיוחדים שלה, על כל היתרונות שלה והמורכבות שלה.

אני מזמינה אותך לתהליך אסטרטגי אפקטיבי ומוכוון תוצאה, שבו נעבור מספר שלבים במסלול לבניית העסק שלך כמותג, שיבטיח הצלחה ארוכת טווח:

  1. אבחון וזיהוי הדברים שיהפכו אתכם מ”עוד חברה” למותג שלקוחות רוצים לעבוד איתו- בחינת החברה מנקודת מבט חדשה שתעלה תובנות מקוריות, תסייע לזהות דברים שלא רואים כששקועים בעבודה היומיומית ותייצר הבנה אמיתית של החברה, על כל המורכבויות שלה.
  2. בניית תכנית פעולה אסטרטגית לפיתוח עסקי והתקדמות לשלב הבא של החברה. פתרונות יצירתיים ונקודת מבט מחוץ לקופסא.
    מה הופך את החברה שלך לשונה מהמתחרים? איך תסביר את זה ללקוחות כך שהם יעדיפו לרכוש אצלך ולא אצל אחרים? התוכנית שנבנה כוללת את כל האספקטים של החברה ומתארת מסלול פעילות ברור שהופך את החברה לחץ ממוקד השלוח קדימה.
  3. שלב היישום- לוקחים את כל התובנות, את כל המסקנות, את כל הרעיונות, את כל התוכניות ויאללה- יוצאים לדרך. עובדים יחד ומביאים את החברה למקום בו היא צריכה להיות.

לא יודעים מה הכי נכון לכם כרגע?
לחצו כאן לפרטים ושאלות על הסיוע המתאים לכם ביותר