אומרים שעברית שפה קשה. ובכן, שפת העסקים היא לעיתים קשה עד בכלל לא מובנת.
אתה עובד ועובד ועובד, את משקיעה שעות נוספות על נוספות- אבל התוצאות לא מגיעות, הלקוחות לא רוכשים והעסק פשוט תקוע.
ראשית, חשוב לדעת:
עסק עלול להיתקע מכמה סיבות- בעיות ניהוליות, מערך שיווק לא מהודק או לא נכון, פנייה ללקוחות לא נכונים עם מוצר לא מתאים, אסטרטגיה לא ממוקדת, עומס גדול על הבעלים או העובדים שגורם לביצועים בינוניים עקב חוסר זמן ועוד.
לפעמים העסק פשוט גדל, והנהלים שהתאימו פעם כבר לא מתאימים היום.
מה שזה לא יהיה- יועץ טוב ידע פעם אחת לאבחן את הבעיות, ופעם שניה להתוות דרכים לפתרונן.
לא קל להודות שיש בעיות בעסק, אבל זה הצעד הראשון לתיקון ושיפור.

זה לא ממש משנה אם חסרים לך לקוחות, או שיש לך מספיק אבל בא לך להגיע לקהלים חדשים- כל עסק צריך להביא לעצמו לקוחות חדשים על בסיס קבוע.

איך עושים את זה? 

מחדדים את ההבטחה השיווקית לקהלים השונים, כדי שנוכל למכור יותר.

ההבטחה השיווקית היא הדבר העיקרי שאנו אומרים על החברה שלנו. היא היכולת לתאר את הבידול שלנו אל מול התחרות, והיא זאת שמביאה אלינו את הלקוחות.

תמיד נבטיח רק מה שאנחנו יכולים לקיים, אבל ההבטחה צריכה להיות גרנדיוזית ולהישמע טוב ללקוח, כדי שהיא תבלוט על פני המתחרים ותסביר במעט מילים עד כמה אנחנו טובים יותר מהם.

ההבטחה היא מה שהלקוח רוצה + מה שהלקוח צריך כדי להגשים את חלומותיו.

היא משלבת את הבעיות והכאבים של הלקוח, ביחד עם החלומות שלו ועם מה שהחברה שלך נותנת לו, שהוא ייחודי רק לכם ואין אותו לאחרים.

מהו ה-דבר שיש לך להציע ללקוחות שלך? משהו שמתגבר על הבעיה שלהם ומסייע להגשים להם את החלום?

אם נבנה, נגדיר ונחדד את ההבטחה ביחד, יהיה לך הרבה יותר קל למכור את המוצרים שלך ללקוחות- קיימים או חדשים- והם יבואו בהמוניהם.

אבל חשוב להבין- אנחנו חיים בעולם של סאונד בייטס, עולם מהיר של שניות.

כשאתם רואים סרטון, כמה זמן לוקח לכם להחליט אם לדפדף אותו או להישאר לצפות? כמה זמן לוקח לכם לעבור על אתר קניות ולהחליט אם לרכוש או להמשיך לחפש? כמה מילים תקראו במאמר או בכתבה לפני שתחליטו אם להמשיך לקרוא או לעבור הלאה?

כשאנחנו בונים את ההבטחה אנחנו צריכים לבנות אותה בהתאמה לעולם שנע במהירות האור.

ת’תכלסו לי את זה, תאמל”קו לי, תנו לי את השורה התחתונה, תגידו את זה במשפט או שאני כבר לא שם.

אם ההבטחה של העסק שלכם עומדת במבחן המשפט- אפשר להגיד לי במשפט מה העסק עושה אחרת, מה הוא מבטיח לי כלקוחה- מצוין.

אם לא- יש לנו עוד עבודה לעשות.

אני מזמינה אותך לתהליך קצר ומהיר של בחינת ההבטחה השיווקית של העסק שלך ושיפור שלה כך שתביא לבולטות תקשורתית של העסק שלך ותביא את הלקוחות אליך ולא אל המתחרים.

“אל תלכו להיכן שהדרך מובילה.
לכו היכן שאין דרך
והשאירו עקבות”

הפילוסוף ראלף וולדו אמרסון

לא יודעים מה הכי נכון לכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם