"אם אתה רוצה לבנות ספינה, אל תגיד לאנשים לאסוף עצים.
למד אותם לחלום על הים"

אנטואן דה סנט אקזופרי

Astrega: הופכת עסקים למותגים מצליחים ורווחיים.

אני בונה מותגים בשיטה שפיתחתי, שאני קוראת לה “המשולש הקדוש”.
שיטת המשולש הקדוש מדברת על ניהול נכון של יחסי הגומלין בין העסק, קהל היעד והמתחרים, ושימוש בהם כבסיס ליצירת הבידול של העסק, האסטרטגיה השיווקית שלו ותוכנית העבודה המעשית היומיומית שלו.

איך אני עושה את זה?
השיטה כוללת כמה שלבי עבודה:

  1. בחינת העסק- אנו בוחנים בצורה מעמיקה מאוד את העסק בשלושה קודקודים שמקיימים ביניהם יחסי גומלין:
  • מי העסק, המותג, החברה- מה אתם מביאים לשולחן- תועלות, ערכים, חזון, מטרות, מוצרים, מחירים, ספקים, נהלים, תהליכי עבודה, עובדים, מבנה ארגוני לחברה ועוד.
  • מי קהל היעדאיפיון הלקוחות הרצויים והמצויים של החברה בדרך מעמיקה המשלבת את הידע וההשכלה שלי מעולמות הפסיכולוגיה והשיווק. התוצאה היא הבנה של איך ואיפה אתם פונים לקהל היעד שלכם, מה עליכם לומר שיניע אותם לקנייה, איך אתם מנהלים את הלקוחות שלכם, איך אתם משמרים אותם ועוד.
  • מי המתחרהניתוח כל רבדי התחרות וסוגי המתחרים, כי אנחנו לא חיים בבועה. אם לא תגברו על המתחרים, הם ינצחו אתכם במירוץ אל כיסו של הלקוח.

2. מציאת (או המצאת) הבידול- מתוך התובנות שאנו מעלים מניתוח המשולש הקדוש, אנחנו מוצאים (או ממציאים) את שאלת מיליון הדולר (והסיבה שיש לי עבודה)- מהו הבידול של העסק.
מהו ה-דבר שהופך את העסק שלך לשונה מהמתחרים. על הבידול להיות משהו שהמתחרים לא יכולים להעתיק ממך ושהלקוחות שלך מוכנים לשלם עבורו יותר.

כן, אני יודעת שכולם מדברים היום על בידול, וכולם מבטיחים לך למצוא את זה.

איך אני עושה את זה?

בעשר מילים- ידע תיאורטי נרחב, ניסיון מעשי מגוון וראייה אחרת של הדברים.

בקצת יותר מילים- אני משלבת 20 שנות ניסיון במשרדי הפרסום המובילים ובחברות המצליחות בישראל ביחד עם השכלה נרחבת ומעמיקה בפסיכולוגיה, שיווק, פרסום וניהול.

אני מחברת את כל אלה ביחד וכך מצליחה להאיר ולהעיר אספקטים חשובים בעסק שלכם ולייצר איתכם מסלול ברור להצלחה.

אני מעבירה את הידע שלי בשתי דרכים עיקריות – ייעוץ אסטרטגי וליווי עסקים וחברות, וכן הרצאות וסדנאות בחברות וארגונים, בנושאי אסטרטגיה, שיווק, תקשורת, תקשורת פוליטית ופסיכולוגיה של שכנוע.

אני מבטיחה לך- הבידול שלך הוא לא הניסיון הרב שלך, לא השירות הטוב שלך, לא היחס החם ללקוח ולא “תפירת המוצר בדיוק ללקוח”. למה לא? כי אם כולם אומרים שזה מה שהם עושים, אז זה לא בידול, זה פשוט להיות כמו כולם.

איך נהיים אחרים?
את התשובה לשאלה הזאת אוכל לתת רק אחרי שאכיר את העסק הספציפי שלך, את הלקוחות שלך, את המתחרים שלך ועוד.
את הבידול שלך אנו מגדירים ומנסחים בצורה מדוייקת, ואז בונים על בסיסו את כל מערך השיווק שלכם, על כל התהליכים, הקמפיינים וערוצי המדיה המתאימים לכם ולמטרותיכם בטווח הקצר והארוך

  1. מיתוג גרפי- בראייה שלי, כדי שעסק יהפוך למותג עליו לבסס את כל המיתוג הגרפי (לוגו, צבעים, עיצוב האתר, עיצוב פוסטים ועוד) על הבידול שלו. לכן אני מלווה את תהליך המיתוג מול המעצב.ת שלך ומוודאת שהכל מהודק ונכון אסטרטגית.
    אני גם מוודאת שהתוצרים יאפשרו לך עבודה עצמאית להמשך הטמעת המיתוג בכל מקום שבו העסק פוגש בלקוחות שלו, כדי שהוא לא יהיה תלוי במעצב לכל דבר קטן.
  1. בניית מערך שיווק מבוסס המשולש והבידול- המשפך השיווקי וכל ערוצי הפרסום הם פועל יוצא של התשובה לשאלה- “איפה הלקוחות שלי נמצאים ומה עליי להגיד להם (שונה מאחרים) כדי שהם יקנו דווקא ממני”, כלומר המשולש הקדוש והבידול. הם גם המפתח לבניית מערך השיווק כולו- מעיצוב המוצרים (אפילו השמות) דרך התממשקות המחלקות השונות בחברה, חלוקת התקציב, בניית המשימות, המכירה ועוד.
    בשלב הזה של העבודה אני מסייעת לעסק לבנות את המערך כולו ולהתחיל ליישם אותו בפעילות היומיומית שלו.

אשמח לעשות את זה גם איתכם.