בלוג תעופה שיווקית

סמסונג נלחמת בתאונות הדרכים

עולם השיווק של היום הוא יותר מתוחכם מאי פעם. לא מספיק היום להוציא פרסומת
לטלויזיה ולהגיד- הנה, אנחנו נהדרים. הוספת ערכים חברתיים לקמפיינים נהייתה
MUST, ואין כמעט חברה שלא עושה זאת. לעיתים זה יוצא ציני ומגוחך, בעיקר
כשהחברה יוצאת בקמפיין להגנה על הערך בו היא פוגעת (למשל- חברות הדלק
ששומרות על הסביבה, חברות מזון מהיר ששומרות על בריאותנו, ועוד).

אבל לא כולן ציניות.

הנה מהלך מתוחכם ובאמת פורץ דרך של חברת סמסונג למלחמה בתאונות דרכים.
הקמפיין יצא בארגנטינה, מדינה מוכת תאונות דרכים בעיקר כתוצאה מעקיפה לא בטוחה,
תחת השם the safety truck. סמסונג התקינה על המשאיות שלה טלוויזיות (נחשו של מי) שמשדרות לנהג את הכביש מנקודת מבטו של נהג המשאית. בדרך זו, הנהג שנוסע מאחורי המשאית ושדה הראות שלו קטן, יכול לראות בבירור מתי כדאי לו לעקוף את המשאית ומתי מגיע ממול רכב והעקיפה מסוכנת.

בדרך זו, חברת סמסונג עשתה כמה דברים בו זמנית:

פרסמה את המשאיות שלה כחדשניות (משאית עם טלוויזיה בצדה האחורי ומצלמות בצדה הקדמי זה לא דבר שרואים כל יום)

פרסמה את הטלוויזיות שלה (שמותקנות על המשאית)

העלתה את תדמיתה בתור חברה ששומרת על הנהגים ונלחמת בתאונות הדרכים.

בהחלט שאפו. 

2 יולי 2015

רונית יובל, בעלת TrendMark. יועצת עסקית, מומחית באסטרטגיה, מכשפה של שיווק. צרו איתי קשרוביחד נעיף את העסק שלכם קדימה.  

Tags