אני מכניסה אתכם למסגרת של עשייה. כולנו מתמודדים עם דחיינות, נתקעים כאילו במקרה על הדברים הכי לא חשובים, מפני שהם הכי נוחים והם מאפשרים לנו להתחמק מלעשות את מה שחשוב אבל מאתגר אותנו מאוד. אני מסייעת לכם להיכנס בחזרה למסגרת, להזכיר לעצמכם מה חשוב, מזכירה לכם לצאת מהלינקדאין או מהשטות שנתקעתם עליה ולהיכנס חזרה לעבודה על המשימה החשובה, כי התחייבתם לעצמכם (ולבוס שלכם) לסיים אותה.

אבל יותר מהכל- כשאני עושה מנטורינג אני פשוט מישהו לרוץ איתו.

להיות מנהל זה לפעמים להיות בודד בצמרת. יש עליכם אחריות כבדה, ולפעמים התחושה היא שמשקל ההחלטות והאחריות הכרוכה בהן מועכים אתכם תחתיו.

בתהליך אני הופכת להיות הפרטנר שלכם להתייעצויות. תוכלו לחשוב איתי בקול רם, לשקול איתי אפשרויות שונות. זה גם מסייע בקבלת ההחלטות, וזה גם מוריד מעט את הלחץ מקבלת ההחלטה לבד וללא שותפים. מנהלים רבים שאני עובדת איתם מספרים לי כמה שמקל עליהם להתייעץ איתי, לדבר איתי, לפרוק איתי דילמות ומתחים ולהבין ביחד מהי הדרך הנכונה ביותר עבורם ועבור העסק שלהם. כשאני רואה את ההקלה בפנים שלהם, כשאני יודעת שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה שתצעיד אותם קדימה, אני נזכרת למה בחרתי במקצוע הזה.

“אל תלכו להיכן שהדרך מובילה.
לכו היכן שאין דרך
והשאירו עקבות”

הפילוסוף ראלף וולדו אמרסון

לא יודעים מה הכי נכון לכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

זה לא ממש משנה אם חסרים לך לקוחות, או שיש לך מספיק אבל בא לך להגיע לקהלים חדשים- כל עסק צריך להביא לעצמו לקוחות חדשים על בסיס קבוע.

איך עושים את זה? 
מחדדים את ההבטחה השיווקית לקהלים השונים, כדי שנוכל למכור יותר.
ההבטחה השיווקית היא הדבר העיקרי שאנו אומרים על החברה שלנו. היא היכולת לתאר את הבידול שלנו אל מול התחרות, והיא זאת שמביאה אלינו את הלקוחות.

תמיד נבטיח רק מה שאנחנו יכולים לקיים, אבל ההבטחה צריכה להיות גרנדיוזית ולהישמע טוב ללקוח, כדי שהיא תבלוט על פני המתחרים ותסביר במעט מילים עד כמה אנחנו טובים יותר מהם.

ההבטחה היא מה שהלקוח רוצה + מה שהלקוח צריך כדי להגשים את חלומותיו.
היא משלבת את הבעיות והכאבים של הלקוח, ביחד עם החלומות שלו ועם מה שהחברה שלך נותנת לו, שהוא ייחודי רק לכם ואין אותו לאחרים.
מהו ה-דבר שיש לך להציע ללקוחות שלך? משהו שמתגבר על הבעיה שלהם ומסייע להגשים להם את החלום?
אם נבנה, נגדיר ונחדד את ההבטחה ביחד, יהיה לך הרבה יותר קל למכור את המוצרים שלך ללקוחות- קיימים או חדשים- והם יבואו בהמוניהם.

אבל חשוב להבין-
אנחנו חיים בעולם של סאונד בייטס, עולם מהיר של שניות.
כשאתם רואים סרטון, כמה זמן לוקח לכם להחליט אם לדפדף אותו או להישאר לצפות? כמה זמן לוקח לכם לעבור על אתר קניות ולהחליט אם לרכוש או להמשיך לחפש? כמה מילים תקראו במאמר או בכתבה לפני שתחליטו אם להמשיך לקרוא או לעבור הלאה?
כשאנחנו בונים את ההבטחה אנחנו צריכים לבנות אותה בהתאמה לעולם שנע במהירות האור.
ת’תכלסו לי את זה, תאמל”קו לי, תנו לי את השורה התחתונה, תגידו את זה במשפט או שאני כבר לא שם.

אם ההבטחה של העסק שלכם עומדת במבחן המשפט- אפשר להגיד לי במשפט מה העסק עושה אחרת, מה הוא מבטיח לי כלקוחה- מצוין.
אם לא- יש לנו עוד עבודה לעשות.

אני מזמינה אותך לתהליך קצר ומהיר של בחינת ההבטחה השיווקית של העסק שלך, שיפור וניסוח שלה כך שתביא לבולטות תקשורתית של העסק שלך ותביא את הלקוחות אליך ולא אל המתחרים.

לפרטים על תהליך לבניית ההבטחה השיווקית שלכם התקשרו: 054-6424647 או לחצו כאן