
ביד היוצר- מי מעצב לנו את התודעה. סדרת הרצאות
אמצעי התקשורת, הפוליטיקאים, בעלי החברות והעסקים- כולם רוצים שנעשה מה שהם רוצים- נקנה, נקרא, נצפה, נצביע, נהיה ממושמעים. איך הם עושים את זה, ועוד מבלי
הרצאה מוצלחת בנויה כך שנצא ממנה שונים מאיך שנכנסנו אליה; שנקבל ידע וכלים שלא נחשפנו אליהם בעבר, ושיסייעו לנו להתנהל טוב יותר בחיים. הרצאות Astrega מביאות זוויות מקוריות על כל נושא, חושפות את הקהל אל עובדות שלעיתים אינן ידועות לרובנו, ומעל לכל- מחוברות לחיים האמיתיים.
אמצעי התקשורת, הפוליטיקאים, בעלי החברות והעסקים- כולם רוצים שנעשה מה שהם רוצים- נקנה, נקרא, נצפה, נצביע, נהיה ממושמעים. איך הם עושים את זה, ועוד מבלי
מי מעצב לנו את התודעה כדי שנקנה הרבה יותר? כמה פעמים חזרתם הביתה מהקניון עם יותר מידי שקיות? כמה פעמים אמרתם לעצמכם שתיכנסו לחנות רק בשביל
בפוליטיקה של היום, תדמית הפוליטיקאי היא ההבדל בין ראשות הרשימה לספסלים האחוריים, בין ניצחון סוחף בבחירות לבין ירידה מתחת לאחוז החסימה. במילים פשוטות- כדי להיכנס
"אני לא מושפעת מפרסומות" "אני בכלל לא רואה חדשות" "אני מאמין רק לעובדות" לא משנה מה נגיד לעצמנו, אמצעי התקשורת- עיתונות, רדיו, טלויזיה, אינטרנט ורשתות-
למה בכל העולם אוכלים בייקון וביצים לארוחת הבוקר? למה אוכלים גבינות בשבועות? האם מישהו פעם בדק למה סנטה קלאוס לובש מעיל אדום? מנהגים ומסורות רבות
אמצעי התקשורת, הפוליטיקאים, בעלי החברות והעסקים- כולם רוצים שנעשה מה שהם רוצים- נקנה, נקרא, נצפה, נצביע, נהיה ממושמעים. איך הם עושים את זה, ועוד מבלי
מי מעצב לנו את התודעה כדי שנקנה הרבה יותר? כמה פעמים חזרתם הביתה מהקניון עם יותר מידי שקיות? כמה פעמים אמרתם לעצמכם שתיכנסו לחנות רק בשביל
בפוליטיקה של היום, תדמית הפוליטיקאי היא ההבדל בין ראשות הרשימה לספסלים האחוריים, בין ניצחון סוחף בבחירות לבין ירידה מתחת לאחוז החסימה. במילים פשוטות- כדי להיכנס
"אני לא מושפעת מפרסומות" "אני בכלל לא רואה חדשות" "אני מאמין רק לעובדות" לא משנה מה נגיד לעצמנו, אמצעי התקשורת- עיתונות, רדיו, טלויזיה, אינטרנט ורשתות-
למה בכל העולם אוכלים בייקון וביצים לארוחת הבוקר? למה אוכלים גבינות בשבועות? האם מישהו פעם בדק למה סנטה קלאוס לובש מעיל אדום? מנהגים ומסורות רבות