"הזמן הטוב ביותר לנטוע עץ
הוא לפני 20 שנה;
הזמן השני הטוב ביותר
הוא עכשיו"

פתגם סיני

זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

פרסומות רבות גורמות לנו לשוק וזעזוע כדי להעביר את המסר ולגרום לנו לרכוש את המוצר. אבל לא כל זעזוע הוא נכון מבחינה שיווקית. מתי המסר מביא לרכישה ומתי הוא דווקא גורם לדחיית המוצר מעל פנינו? בחינת אופי המסר הפרסומי באמצעות ניתוח פרסומות לדוגמא.

קרא עוד >>

זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

פרסומות רבות גורמות לנו לשוק וזעזוע כדי להעביר את המסר ולגרום לנו לרכוש את המוצר. אבל לא כל זעזוע הוא נכון מבחינה שיווקית. מתי המסר מביא לרכישה ומתי הוא דווקא גורם לדחיית המוצר מעל פנינו? בחינת אופי המסר הפרסומי באמצעות ניתוח פרסומות לדוגמא.

המשך קריאה >>