"הזמן הטוב ביותר לנטוע עץ
הוא לפני 20 שנה;
הזמן השני הטוב ביותר
הוא עכשיו"

פתגם סיני

איך לשווק נכון את העסק? על מיתוסים מול מציאות בשיווק

כשזה נוגע לשיווק וניהול העסק, יש הרבה אמונות רווחות והרבה דברים שבעלי עסקים וחברות בטוחים שהם יודעים. מנסיוני, הרבה מה"אמונות" האלה הן לא יותר ממיתוסים, ובעל העסק יכול וצריך להתמודד עימם ולנצח אותם. מתוקף המקצוע שבחרתי לעצמי אני עובדת, מדברת או סתם נתקלת בהמון בעלי עסקים, ויש כמה אמונות רווחות שרבים מהם רואים

קרא עוד >>

למה פרסומות ישראליות הן תמיד משעממות

בזמן האחרון, משרדי הפרסום בישראל מאכילים אותנו באותה נוסחה קבועה: ילד, או שיר מחודש. בתפריט הילד אתם מוזמנים לבחור בין הילד שמסביר לכם על ביטוח הבריאות שלכם ("קוביות, אמא"), הילד שמספר איך אבא בונה ירוק, הילד שמלמד על קרנות השקעה (ברצינות??), הילד שאף אחד לא מחליט עליו והילדה שממחזרת. (רגע,

קרא עוד >>

סמסונג נלחמת בתאונות הדרכים

עולם השיווק של היום הוא יותר מתוחכם מאי פעם. לא מספיק היום להוציא פרסומת לטלויזיה ולהגיד- הנה, אנחנו נהדרים. הוספת ערכים חברתיים לקמפיינים נהייתה MUST, ואין כמעט חברה שלא עושה זאת. לעיתים זה יוצא ציני ומגוחך, בעיקר כשהחברה יוצאת בקמפיין להגנה על הערך בו היא פוגעת (למשל…

קרא עוד >>

הצחקתם אותי, אז קניתי

הומור הוא אחד הדברים האפקטיביים ביותר בפרסומות. כשהוא מתוחכם, הוא עובד נפלא ומחזק מאוד את המותג שאותו הוא משרת.

הומור הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר בידי המפרסם. חברה שיודעת לצחוק נתפסת כחברה קלילה, צעירה ומתוחכמת, קל וחומר אם היא יודעת לצחוק על עצמה.

למה בעצם?

קרא עוד >>

זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

פרסומות רבות גורמות לנו לשוק וזעזוע כדי להעביר את המסר ולגרום לנו לרכוש את המוצר. אבל לא כל זעזוע הוא נכון מבחינה שיווקית. מתי המסר מביא לרכישה ומתי הוא דווקא גורם לדחיית המוצר מעל פנינו? בחינת אופי המסר הפרסומי באמצעות ניתוח פרסומות לדוגמא.

קרא עוד >>

סמסונג נלחמת בתאונות הדרכים

עולם השיווק של היום הוא יותר מתוחכם מאי פעם. לא מספיק היום להוציא פרסומת לטלויזיה ולהגיד- הנה, אנחנו נהדרים. הוספת ערכים חברתיים לקמפיינים נהייתה MUST, ואין כמעט חברה שלא עושה זאת. לעיתים זה יוצא ציני ומגוחך, בעיקר כשהחברה יוצאת בקמפיין להגנה על הערך בו היא פוגעת (למשל…

המשך קריאה >>

הצחקתם אותי, אז קניתי

הומור הוא אחד הדברים האפקטיביים ביותר בפרסומות. כשהוא מתוחכם, הוא עובד נפלא ומחזק מאוד את המותג שאותו הוא משרת.

הומור הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר בידי המפרסם. חברה שיודעת לצחוק נתפסת כחברה קלילה, צעירה ומתוחכמת, קל וחומר אם היא יודעת לצחוק על עצמה.

למה בעצם?

המשך קריאה >>

זה מזעזע אותי! פרסום שמטלטל אותנו לא תמיד משיג את מטרתו

פרסומות רבות גורמות לנו לשוק וזעזוע כדי להעביר את המסר ולגרום לנו לרכוש את המוצר. אבל לא כל זעזוע הוא נכון מבחינה שיווקית. מתי המסר מביא לרכישה ומתי הוא דווקא גורם לדחיית המוצר מעל פנינו? בחינת אופי המסר הפרסומי באמצעות ניתוח פרסומות לדוגמא.

המשך קריאה >>